Muki Garázs

Megbízható japán autók blogja

Népítélet

2018. április 10. 17:33 - Magyar Péter 87

2017 szeptember

A mai napig lelkes olvasója vagyok a totalcar.hu autós internetes lapnak. Gyakran szembe találkozok az egyedülálló népítélet rovattal ami a nepitelet.hu címen érhető el. Jópár iromány elolvasása tán úgy döntöttem, én is írok egyet. Ez a döntés körülbelül egybeesett azzal, hogy elkezdtem érdeklődni a HTML programozás iránt és rájöttem, hogy ezzel a tudással felvértezve, a hagyományos szöveges formátumtól eltérő, cikkszerű ítéletet is írhatok.

A cikk "Ez olyan luxus amit ti nem érthettek!" címmel szeptember 3-án megjelent a totalcar címlapon és az index címlapon is, és nagy meglepetésemre sok kommentet generált a heti merítés rovatban. Gyorsan csináltam egy print-screen-t hogy legyen róla bizonyíték. A képre kattintva pedig az akkori heti merítések gyűjteményébe juthattok.

img_26_totalcar_cimlap_2017-09-03.png

A teljes ítéletet pedig az alábbi ablakban láthatjátok:

 

Továbbá a tankolások és a karbantartás költségei a táblázaton kívül már megtalálhatók a spritmonitor.de oldalán is, ott könnyen össze lehet hasonlítani a többi Suzuki, vagy bármely más autótípus fogyasztási adataival.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mukigarazs.blog.hu/api/trackback/id/tr913824320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása