" új leeresztő csavart. Utóbbinak az a különlegessége, hogy kaptam hozzá egy réz karikát és egy gumitömítéssel ellátott alátétet is. Nem találkoztam még ilyennel, de a gumis alátétet választottam."
Én sem :) Hol volt a gumi, önmagában, vagy "beszoritva" valami fémgyűrűbe?
Ha csak gumi alátét azt szétmorzsolja a csavar. Én a vörösréz alátétet választottam volna, amit beszerelés elött kilágyítok, még ha a gyárban úgy is készitették
Gázon felhevíteni és vízbe dobni. A lágy vörösréz szépen hozzá idomul a zárófelülethez
A futómű gumiharmonika javitásárol hallottam,
Tökéletesen zsirtalanitani és Loctite-tal kis gumidarabot ráragasztani a lyukra. Ma már kapható "gumiadalékos" Loctite is, állitólag rugalmas a ragasztás. Meddig tart nem tudom. A futómű kiszedése az viszont szép pénz
új leeresztő csavart. Utóbbinak az a különlegessége, hogy kaptam hozzá egy réz karikát és egy gumitömítéssel ellátott alátétet is. Nem találkoztam még ilyennel, de a gumis alátétet választottam."
Én sem :) Hol volt a gumi, önmagában, vagy "beszor
Igen, ott van a kesztyűtartó mögött a ventillátor és a fűtésbox között. Mivel a szerelést konkrétan Budai Róbert csinálta, keresd valamelyik suzukis facebook csoportban, ő meg tudja mondani.
Segíts nekem légyszi! Az enyém gyárilag klímás, csak arra lennék kíváncsi, hogy a belső párologtatóhoz, hol férek hozzá?
Nem találok róla semmi konkrétumot a meten. Gondolom a kesztyű tartó mögött lesz. Nagyon szét kell szedni, hogy ki tudjam pucolni?
Köszi a válaszodat!
Ha úgy adja az élet, hogy lesz pár millióm erre a célra, meg fogom csinálni.
Nagyon sok éve követek átalakítós projekteket és minden adottsága meg van a kocsinak hogy jó elektromos alap váljék belőle:
- elég szar ez az 1.6-os motor, hogy ne fájjon kidobni
- az automata váltókar tovább élhet és nincs szükség béna megoldásokra a kulissza eltüntetésére
- létezik belőle négykerék hajtású változat, tehát fellelhetők azok a bontott alkatrészek ami egy esetleges hátsó hajtás beépítését lehetővé tennék
- alapból könnyű, tehát egy gyenge motor, kis akku kombóval is el lehetne vele lavírozni
- egy C-Zero jó donor lehet hajtás, akku és elektronikai szempontból is, mert hasonló a két autó felszereltsége és belső tere
Nos én 2020 nyarán kezdtem hozzá, 30000-ért vettem egy bontott klímát utánvéttel ami siralmas állapotban volt. Nem volt benne a kábelköteg és a tartókonzol sem.Már személyesen mentem el a hiányzó részekért. De a kiszerelésnél brutálisan szét darabolták a kábelköteget,de a trtókonzol már megvolt.Mint utólag kiderült a kompresszor termisztorából kiszakították a vezetéket.A kondenzátor is cserére szorult és a szárítószűrő ezek +25000ft.A kábelköteg és a termisztor hiánya miattt én is egy másik bontott szetet vettem további 20000.Ékszíj 2- 3ezer postával.
Ezután magam szereltem be úgyhogy nem került semmibe.Feltültötték gázzal ez15000-volt.
De csúnya csapágyhangja volt,ezért kicseréltem a feszítőgörgő csapágyát.De ezután is hallatszott.
Így kicseréltem a mágneskuplung csapágyát is ezek +8000.
Így lett teljes a klíma.Ma már sokkal egyszerűbben és olcsóbban megoldanám.
Muki Garázs
Megbízható japán autók blogja
Utolsó kommentek:
Tamás58 2023.10.22. 17:22:06
Bejegyzés: A hiányzó extra - klíma beépítés egy régi Suzuki Swiftbe
Feri Fiedler 2022.01.06. 22:23:09
Bejegyzés: A hiányzó extra - klíma beépítés egy régi Suzuki Swiftbe
horex · http://horex.uw.hu/ 2021.09.07. 14:05:30
" új leeresztő csavart. Utóbbinak az a különlegessége, hogy kaptam hozzá egy réz karikát és egy gumitömítéssel ellátott alátétet is. Nem találkoztam még ilyennel, de a gumis alátétet választottam."
Én sem :) Hol volt a gumi, önmagában, vagy "beszoritva" valami fémgyűrűbe?
Ha csak gumi alátét azt szétmorzsolja a csavar. Én a vörösréz alátétet választottam volna, amit beszerelés elött kilágyítok, még ha a gyárban úgy is készitették
Gázon felhevíteni és vízbe dobni. A lágy vörösréz szépen hozzá idomul a zárófelülethez
A futómű gumiharmonika javitásárol hallottam,
Tökéletesen zsirtalanitani és Loctite-tal kis gumidarabot ráragasztani a lyukra. Ma már kapható "gumiadalékos" Loctite is, állitólag rugalmas a ragasztás. Meddig tart nem tudom. A futómű kiszedése az viszont szép pénz
Jó szereléseket!
Bejegyzés: Olajcsere és egy felfedezett hiba
horex · http://horex.uw.hu/ 2021.09.07. 13:38:12
Én sem :) Hol volt a gumi, önmagában, vagy "beszor
Bejegyzés: Olajcsere és egy felfedezett hiba
Magyar Péter 87 2021.07.20. 10:45:09
Ebben a posztban kicsit több infó van: mukigarazs.blog.hu/2020/08/07/a_hianyzo_extra_klima_beepites_a_suzukiba
Bejegyzés: Kipufogó, feszítőgörgő és a klíma
Carbon Monoxide 2021.07.08. 20:01:09
Segíts nekem légyszi! Az enyém gyárilag klímás, csak arra lennék kíváncsi, hogy a belső párologtatóhoz, hol férek hozzá?
Nem találok róla semmi konkrétumot a meten. Gondolom a kesztyű tartó mögött lesz. Nagyon szét kell szedni, hogy ki tudjam pucolni?
Köszi a válaszodat!
Bejegyzés: Kipufogó, feszítőgörgő és a klíma
Magyar Péter 87 2021.07.02. 21:39:31
Nagyon sok éve követek átalakítós projekteket és minden adottsága meg van a kocsinak hogy jó elektromos alap váljék belőle:
- elég szar ez az 1.6-os motor, hogy ne fájjon kidobni
- az automata váltókar tovább élhet és nincs szükség béna megoldásokra a kulissza eltüntetésére
- létezik belőle négykerék hajtású változat, tehát fellelhetők azok a bontott alkatrészek ami egy esetleges hátsó hajtás beépítését lehetővé tennék
- alapból könnyű, tehát egy gyenge motor, kis akku kombóval is el lehetne vele lavírozni
- egy C-Zero jó donor lehet hajtás, akku és elektronikai szempontból is, mert hasonló a két autó felszereltsége és belső tere
Bejegyzés: Egyedi tablet + telefontartó a Suzukiba
niches 2021.06.14. 13:37:39
Bejegyzés: Egyedi tablet + telefontartó a Suzukiba
Magyar Péter 87 2021.06.11. 08:19:34
Bejegyzés: A hiányzó extra - klíma beépítés egy régi Suzuki Swiftbe
Szwetozár 2021.03.04. 12:23:22
Ezután magam szereltem be úgyhogy nem került semmibe.Feltültötték gázzal ez15000-volt.
De csúnya csapágyhangja volt,ezért kicseréltem a feszítőgörgő csapágyát.De ezután is hallatszott.
Így kicseréltem a mágneskuplung csapágyát is ezek +8000.
Így lett teljes a klíma.Ma már sokkal egyszerűbben és olcsóbban megoldanám.
Bejegyzés: A hiányzó extra - klíma beépítés egy régi Suzuki Swiftbe