Muki Garázs

Megbízható japán autók blogja

Féltengely gumiharang csere

2021. augusztus 23. 15:56 - Magyar Péter 87

Ahogy az előző bejegyzés végén említettem, hogy észrevettem némi zsírt a féltengely porvédőjén kívül is, ami negyon nem jó jel a csukló épsége szempontjából. Hamar kértem is egy időpontot a Szabó Suzuki szerviztől a javításra.

a05f6e6a-22a4-492e-8b17-8a74c81c105d.jpeg

Amikor kiszúrtam a problémát, úgy tippeltem, hogy kb 1-2 hete lyukadhatott ki a porvédő és rá egy hétre sikerült időpontot kérni, szóval nem volt túl sokáig ebben az állapotban. Kilométerből is csak 450 került bele, száraz időben, aszfalton. Sem víz, sem jelentős porterhelés nem érte, így jó eséllyel semmi baja nem lett a csukló mechanikájának, csupán zsírtartalékait vesztette el.

A szervizben aztán be is igazolódott, hogy nem lett baj, az átnézés után úgy ítélték meg, hogy az alkatrész visszaszerelhető. A másik oldali csuklón sem találták annak jelét, hogy a közeli jövőben ki fog lyukadni, ezért csak ezt az egy harangot kellett kicserélni.

Az alkatrészek nem kerültek sokba, a munkadíj viszont annál inkább, de tudván hogy ezt otthon nem, vagy csak nagyon macerásan tudnám megoldani, kénytelen voltam szépen kifizetni..

Gumiharang (utángyártott japán) 1992 Ft
Bilincsek 540 Ft
Szerelés díja (1 óra) 14874 Ft
Összesen 17405 Ft

A kilométeróra állása: 203.337 km

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mukigarazs.blog.hu/api/trackback/id/tr6616668184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása