A legutóbbi műszaki vizsga óta csak 6 bejegyzés született a Suzukiról. Egyrészt azért, mert mióta megvan a prius, nagyon keveset megyünk vele, másrészt mert komoly fejlesztéseket már nem csinálok rajta. A 6 bejegyzésből 2 a klíma javításáról, egy az akkucseréről, egy az olajcseréről, egy pedig arról szólt, hogy átléptem a 100.000 levezetett kilométert.
Mivel most már a Prius-szal járunk Barcikára, csak Pest megyei matrica van a Suzukin. Tehát a régi szokásom, hogy Barcikára viszem szervizbe, már nem megoldató. Illetve nem éri meg semmilyen szempontból oda vinni így Dunakeszi környékén kellett vizsgabázist keresnem. Szuti, a kedvenc Toyota szerelőm vizsgáztatta legutóbb a Priust, ezért gondoltam megbízom a Suzukival is. Ehelyett viszont elárulta, hogy az Autoszum kft-hez vinné, oda meg el tudom vinni én is.
Így hát megbeszéltünk egy időpontot (2 nappal a lejárat előttre) és elvittem a kocsit. A felkészítés annyiból állt, hogy lemostam. Még az olajszintet sem néztem meg, szóval nagyon hanyag autótulajnak érzem magam. Viszont annyira jó az általános műszaki állapota, hogy nem gondoltam, hogy bármilyen felkészülést is igényelne ennek az autónak a vizsgálata.
Szerencsére igazam lett. Reggel 8-ra vittem a kocsit és már délben hívtak, hogy elkészült, semmi említásre méltót nem tudtak mondani róla.
A kilométeróra állása: 224.800
Összegezzük a költségeket
Vizsgadíj | 24.000 Ft |
Ha kíváncsi vagy mennyibe került eddig egy több, mint 20 éves automata váltós Suzuki Swift jó állapotban tartása nézd meg ebben a kissé összetett, de minden költséget tartalmazó táblázatban. Ha kevesebb adatra és több grafikonra, fogyasztási adatra vágysz, nézelődj a Spritmonitoron. Van egy összefoglaló cikk a Totalcar Népítélet rovatban, ebben röviden le van írva milyen autóról van szó.
A Patreonon pedig megtalálhatjátok az összes eddigi írásomat, nem csak Suzukis témában!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |