Muki Garázs

Megbízható japán autók blogja

Nyári kerékcsere

2018. április 07. 12:31 - Magyar Péter 87

Ismét eljött a tavasz, felkerültek a nyári kerekek. A cserét magam végeztem, a kocsi gyári emelője segítségével. Szépen megemeltem mind a négy kereket külön-külön.
dscf7254.JPG

Természetesen a levett téli gumikból kipattintottam a beragadt kődarabokat, lepucoltam róluk a fékport, és befújtam gumiápolóval. Bónuszként le is folpakkoztam, mert a garázsban ahol tárolom, elég nagy por van.
dscf7252.JPGAz nyárikat is lefújtam, bár ott még csak a belsejét, mert még a csere után elvittem lecsapatni nagynyomásúval.
dscf7255.JPGA takaró közepeket csak később tettem fel mert a letört fülek ragasztása még nem száradt meg. (felrakáskor megint letört egy, ha valaki tud szerezni ilyen felnihez való közepeket, azonnal értesítsen!)
dscf7251.JPGA végén mindig meglepődöm mennyire sokat dob egy autó megjelenésén az alufelni, még akkor is ha gyári. Vagy igazán csak akkor? :D
adobephotoshopexpress_95d7e00ebb4c40fda1b7f8d7276f9dce.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mukigarazs.blog.hu/api/trackback/id/tr8113412461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása