Muki Garázs

Megbízható japán autók blogja

Teremgarázs, lemezfelni, alufelni

2018. április 07. 12:01 - Magyar Péter 87

Mielőtt megvettem a kocsit, már gondolkoztam rajta, hogy kellene egy beállót bérelni az Opelnak, de mivel két utcával arrébb (a Váci út szervizútján) ingyenes a parkolás nem vettem komolyan. Felhívtam két hirdetőt, de túl soknak gondoltam az általuk ajánlott bérleti díjat így elvetettem a dolgot. Most viszont olyan autót vettem, amire szeretnék vigyázni, ezért megint előjött a téma. Nem akarom hosszúra ereszteni a történetet, a lényeg az, hogy egy nagy adag szerencsével, a piaci ár feléért sikerült beállót találni abban az épületben, amiben lakom. Mivel még ekkor a tél közepén járunk, igencsak jó hír volt számomra.

Téli gumikon vettem át az autót, a hozzá való nyári gumikkal (felárért) de szerettem volna alufelnit, mert az jó! Megvolt a terv, ha megvan az alufelni, a lemezeket megkapják a szülők, nekik is sedan-juk van, ugyan 13”-os kerekeken, de a 14” is gyári méret.
wp_20150401_006.jpgElkezdtem bújni az internet apróhirdetéseit, és rátaláltam erre:
dscn0039.JPGEzeket a felniket a sedan-ra és a GTI-re szerelték gyárilag. Nagyon kevés van belőlük, mert ilyen autót nem a dúsgazdag réteg vett magának, ezért az extrákkal, főleg az optikai extrákkal nagyon kevesen foglalkoztak. Képek alapján tökéletes, 2012-es nyári gumikkal. Az eladó megígérte, hogy elhozza Budapestre ha erre jár. És ami a legjobb, a lemezfelnis kerekek áráért fiatalabb gumikkal megkaptam az alukereketet. Mielőtt felrakattam, leszedtem a súlyokat és alaposan lemostam. Akkor derült ki hogy az egyik takaró műanyag rögzítését facsavarral oldották meg mert letört az össze pattintófül. Kis hiba, majd szerzek közepeket, amúgy is kell tartalék.
wp_20150321_001.jpgA kerekek tavaszig szépen pihengettek az erkélyen, letakarva, várva a centrírozást és a felszerelést.
wp_20150321_002.jpgA kocsi pedig a teremgarázsban parkol, pincehőmérsékleten, ahogy korábban is az öregnél.

Persze nem csak alufelnikkel néz ki jól, lemosva a Budapesti rakparton jó alany egy fotóra:
adobephotoshopexpress_e1b9891a7b184e4eb52dae9245c90440.jpgadobephotoshopexpress_3ca46628db864b3dba0da60d13533c2f.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mukigarazs.blog.hu/api/trackback/id/tr1913411527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása